poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Tag wolałabyś ? :)

Heej :) Napiszemy dzisiaj post na temat nas :) Odpowiemy na kilka pytań, które z dwóch podanych rzeczy wolałybyśmy :)

PYTANIA:

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
N:Wyjść z domu z ułożonymi włosami, ale bez makijażu bo i tak się nie maluje :)
A:Wyjść z domu z nieułożonymi włosami, ale w pełnym makijażu :P

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
N:Żeby wypadły mi rzęsy bo w każdej chwili można je dokleić, a "narysowane" brwi nie podobają mi się za bardzo :)
A:Wolałabym żeby zgolono mi brwi :)

3. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
N:Źle nałożony podkład :P
A:Tak samo jak Nika czyli źle nałożony podkład:D

4. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
N:Zły kolor włosów bo można sobie je przemalować w każdym momencie :P
A:Także zły kolor :P

5. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
N:Wolę nie mieć dostępu do twitter'a bo i tak go nie używam :)
A:Tak samo jak Nika :)

To tyle na dzisiaj mamy nadzieję, że tag się spodoba :)
Zachęcamy do komentowania i odpowiadania na te pytania :)
                                                                                                        Pozdrawiamy Nika i Aleksis :*

6 komentarzy:

  1. Jejku, perspektywa braku brwi czy rzęs mnie przeraża :D
    Fajny tag;)
    Nie widziałam jeszcze u nikogo ;)

    Spokojnej nocy,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te dwie rzeczy są naprawdę straszne :) Mamy nadzieję, że Ci się spodobał :P
      Na pewno zajrzymy do Ciebie :* Pozdrawiamy :**

      Usuń
  2. Ja nie wiem co jest gorsze, brak rzęs czy brwi. ^^


    Chciałam cię również poinformować o nowym adresie boga - little-jay999.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby dwie rzeczy są bardzo ważne :D
      Odwiedzę twojego bloga z przyjemnością :)

      Usuń
  3. upewnij sie, ze obserwujesz bo sprawdzam wszystkich i nie ma Ciebie, albo ja nie mogę znaleźć ;)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jakiś błąd był, ale już Cię zaobserwowałam :) Pozdrawiam i licze na rewanż :P

      Usuń